nuffnang

Tuesday, July 19, 2011

my wish list yg tertunai dan yg tak tertunai

my wish list yg tertunai atau terlaksana dengan jayanye dari 2008-2011

1) dh tertunai dapat 2 baby boy yg comel syahmie lahir pada 13/12/2008v pastu syafiq plak 4/8/2010 yang bersyukurnya lahir sama tarikh dengan akula, best giler.




my wish list yg tertunai atau terlaksana dengan jayanye dari 2008-2010

2) alhamdullilah smpai skrg masih myusukan kedua-dua anak aku syahmie ngan syafig secara penyusuan berganda. syahmie dh 2 thn 7 bln, syafiq dh 1 tahun, syukur alhamdullilah berjaya jugak, wlpun mcm2 dugaan dn halangan melanda.

3) aku dh dpt beli keta kelisa warna merah itu pun dengan keizinan en suami. hehe tq2 sayang.

4) tercapai hasrat g pulau mabul masa tgh ngandung 3 bln, pergh mmg best gilerla. g la plak ngan kwn baik aku yus thn depan nk g mana plak kite yus



5)dh berjaya renovate rumah, hhhhaaaa puas hati rumah dh cantik hehe, almaklumlah ade anai2 pemusnah kt tangga. ok tu je la kot, yg tak tertunai plak

wish lish yg tak tertunai atau tk terlaksana.

1) mmg tiap2 thn aku nk kuruskan badan yg btmbah comel sejak akhir2 ni tp tk berkesempatan jdnye kite cubo lg ye. hbs duit kt mayfair ngan london dh beribu ribu

2) nk g bandung tp baby kecik lg jdnye susah skit la.

3) nk byr hutang tpk dan hutang corset beautiful yg dh berzaman tk byr, sabar nooo, ade duit aku byr.

4)ingat nk cari keta yg besar skitla dr keta skrg ni, almaklumla anak dh 2. tkpe itu bleh bincang ngan en suami.

itu je la kot, klu ade kite masukkan lg ye.

1 comment: